Lets kNow who am i

My photo
Hye everyone!! Thank you for viewing my life page.. I am NuruL Huda and all my closes fren call me NuruL.. I am 23 years and I am the youngest girl out of 3 siblings.. I have 2 handsome Brother and they always support me in everything of my life.. I am just finish my study at University Industry Selangor.. around 1 month ago.. and my convo will be next year.. Now, I am still search a very suitable positions job that related for my field study "Degree of Business Management" majoring in Human Resource.. Ermm.. i'm perfectionist gurlz?? dun know.. i say like that becoz my fren tell me that i'm like the perfectionist person..=) so, u all can judge me when u read my blog that the way who am i.. ok fren?? Anyway, you are welcome to leave your nice and valuable comment but do respect me as well as I do..~TQ~

Agak Bz beb..

Hari ni aku naik keje.. Setelah 2hari aku dok umh, arini aku masok ofis, pehh.. agk bnyk jgkla keje yg aku kena setel kn arini... Biaselah, kalo dah cuti and then bile naik keje msti keje bnyk beb.. normal lah tu.. Pagi smpai lunch hour aku sebok wat keje, Pas lunch hour aku masok ofis, then smbung lg wat keje.. Dlm pkol 2 lebih aku g solat, then masok ofis balik.. setelkn lg skit keje aku.. Bile dah setel, aku pon mula lah nk study undang2.. mklumlah aku kn proses amek lesen skrg ni.. So, kena lah study psl undang2 sebab ade exam.. kalo x pass nnti kena byr and then amek lg.. kn mmbazir namanye tu.. Kalo boleh aku nk amek skali jek.. Doaknla kejayaanku k.. moga2 aku pass this exam.. Amin..
Aku pon amek buku yg die bg then bce.. Pehhh.. bce time pas mkn, mmg gua ngantok tahap gaban r.. Ngantok giler.. Padahal aku bru jek bukak buku tu.. xsmpai 5 minit aku dah rse lain jek mata aku mase ni.. Aduhh.. Ngantok beb.. Serius, gua mmg xtahan... Aku pegang pensil pon, pensil jatuh dari tgn aku.. Xboleh jdk ni.. Aku kena tido jgk.. Aku pon baring kat ats meja ofis aku.. Nasib baik boss aku xkeje arini.. die ade meeting kat bp mall.. wuhu.. best giler.. mcm aku ckp kn b4 ni.. kalo die xde kat ofis, aku rse aman skit.. so aku nk wat ape pon, sukati gua r.. aku boss skrg ni.. hehhee... =) Mcm mn gua nk pass ni.. bru bukak buku 5minit, gua dah ngantok bai.. aduhh..
Aku pon tido... zzzzzzzz..... Adelah dlm 45 minit aku tido.. Tetibe aku sedar aku rse pns, apsal aircond ofis aku ni off and lmpu nyala cuma satu line jek.. ahh.. aku mls nk kesah.. aku baring lg.. tetibe mmber aku mosk ofis aku then kejut aku, n ckp kat aku, xsedar ke td blackout?? hah?? aku pon mcm blur jek.. erkkk.. ^.^ yeke..??? gua xsedar bai.. tp, ptotlah gua rase mcm gelap jek, gua ingt ade org nk main lmpu dgn gua.. gua mls nk amek port.. rupa2nye blackout.. hahaha.. =) Kat JB skrg ni alwayz jdk blackout.. seluruj JB kot.. jln raya pon jdk gelap beb.. dah mcm highway dah gua tgk.. umh gua pon gelap.. dahla pns.. nyamok pon bnyk.. seriuosly gua xbole tido beb.. bengang jek.. nk wat ape pon xboleh... duduk dlm gelap.. aduhhh...
Bg aku, biar karen xde, jgn air xde.. pehhh.. masak gua kalo air xde.. tmbh bengang... Ok,la aku rase mcm dah lme jek aku pinjam laptop mmber aku ni.. aku nk pinjam skjp jek.. ni siap bole post entry lg ni.. melampau dah.. wuhuu... =)

2 Response to "Agak Bz beb.."

  1. ann says:
    Tuesday, May 18, 2010

    itulah kehidupan alam pekerjaan kalau tak sebulu dgn boss tension

  2. N U R U L says:
    Saturday, May 22, 2010

    ann~ tau xpe... tension giler dgn boss mcm ni..

Post a Comment